
Pardavimų mokymai po kurių apčiuopsite rezultatus
pardavimų mokymai skirti būtent jūsų įmonės produktų pardavimams reikalingų įgūdžių ugdymui.
individualus kiekvieno vadybininko treniravimas patobulins asmeniškai jam opias sritis.
Įsigilinę į jūsų produktą ir pardavimų procesą pasiūlysime strateginius veiksmus, priemones ir mokymų planą unikaliai sukurtą būtent jūsų įmonei.
Visų pirma įvertinsim, ko iš tiesų trūksta Jūsų įmonės pardavimų augimui.
Atliksim pardavimų proceso bei įrankių auditą.
Pažinsim Jūsų produktą ir kompaniją, iš šalies pažvelgsime į juos per pardavimų prizmę.
Įvertinsim Jūsų pardavėjų įgūdžius, indentifikuosim kiekvieno komandos nario tobulintinas vietas.
Sukursim arba patobulinsim visą pardavimo strategiją, implementuosim trūkstamus įrankius.
Pateiksim išvadas ir teorinę dalį Jūsų pardavimų komandai.
Praktinės treniruotės su kiekvienu vadybininku, individualiai patobulinsim jų pardavimų įgūdžius.
Skamba gerai, bet norite sužinoti, kaip ir kas konkrečiai vyksta? Susisiekite ir gausite konkretų aprašymą, arba skaitykite plačiau.
Taip pat galim pasiūlyti ir universalias, jau sukurtas priemones, tinkančias įvairių verslų pardavimams.
Sudalyvavę šioje mokymų programoje ne tik sužinosite svarbiausią informaciją ir efektyviausias technikas, kurios palengvins pardavimų procesą, bet ir išmokysime tuo naudotis praktikoje, parduodant Jūsų pačių produktą. Intensyvaus kurso metu be beletristikos pasidalinsiu svarbiausiais įrankiais, kuriuos 15 metų šlifavau pardavimų srityje. Jei Jums norisi paaugti kaip pardavimų, specialistui - pažadu, įdėsiu visas pastangas, kad rezultatai pranoktų lūkesčius.

Pardavimų mokymai susideda iš penkių etapų
Pardavimų mokymai atneš daugiausiai vertės, nuosekliai pažinus bendrą dabartinę pardavimų skyriaus situaciją.
Tačiau jei manote, kad Jūsų verslui reikalinga ne viskas - galima užsakyti ir pavienes paslaugas.
1. pardavėjų įgūdžių vertinimas
2. pardavimo įrankių auditas
3. Jums reikalingų priemonių pardavimų augimui išgryninimas
4. Jūsų pardavimų komandai reikalingų įrankių sukūrimas
5. rezultatų ir taisytinų vietų pristatymas, teorija bei praktika
Slapto pirkėjo būdu jūsų vadybininkai vertinami pagal šiuos kriterijus: klausimai, kliento girdėjimas, vedimas link pardavimo, techninės žinios, kova su prieštaravimais, sekančio kontakto sutarimas, charizma.
(trukmė: ~15-30min kiekvieno vadybininko laiko. Priklauso nuo produkto sudėtingumo ir kitų aplinkybių)
vadybininkų gebėjimai parduodant susitikimo metu: drauge vyksime pas tikrą klientą, vertinami tie patys kriterijai bei kūno kalba, pasiruošimas (jei vizitas vyksta online, tiesiog prisijungiama kartu, ar sėdima šalia, nematant klien).
(trukmė: ~30-60min kiekvieno vadybininko laiko. Priklauso nuo pačio vizito eigos. Pardavėjo laikas neprarandamas, jis dirbą ką ir įprastai, įmonei papildomų resursų nekainuoja)
Šiame etape tuo pačiu giliau susipažįstama su Jūsų produktu, pardavimo procesu ir dabar naudojamais įrankiais.
(trukmė: ~15-90min Jūsų ar paskirto asmens laiko. Bus prašoma atsiųsti tam tikrus dokumentus, atsakyti į techninius klausimus, kurių nepavyks rasti patiems)
Įvertinsiu Jūsų naudojamus pardavimų įrankius (arba diagnozuosiu jų trūkumą): prieštaravimų įveikimo algoritmas, pokalbio scenarijus, DUK/techninių žinių rinkinys, pagalbinių klausimų rinkinys, elektroninių laiškų šablonai, reprezentacinė medžiaga apie produktus ir įmonę, CRM sistema, motyvacinė sistema.
(trukmė: ~nuo 2h iki 5 darbo dienų mano laiko. Priklauso nuo to, kiek ir kokio lygio priemonių turite)
Pateiksiu rekomendacijas, ką reiktų tobulinti, sukurti naujai arba ko atsisakyti.
Sutarsime sąlygas ir veiksmų seką, išgryninsim bendrą tikslą ir vieningą požiūrį į likusį procesą.
(trukmė: email surašysiu, arba pristatysiu telefonu/gyvai, laikui neimlu)
Sukursiu Jūsų įmonės pardavimų komandai trūkstamas priemones: prieštaravimų įveikimo algoritmas, pokalbio scenarijus, DUK/techninių žinių rinkinys, pagalbinių klausimų rinkinys, elektroninių laiškų šablonai, reprezentacinė medžiaga apie produktus ir įmonę, motyvacinė sistema, pardavimo procesas, follow-up’ų strategija.
(trukmė: ~iki 2-3 savaičių mano laiko. Priklauso nuo to, keliems skirtingiems produktams ir kiek daug įrankių Jums prireiks)
Pristatysiu rezultatus iš slapto pirkėjo ir kliento vizito, apibendrinsiu pastebėtas komandoje daromas klaidas, taisytinas vietas.
Supažindinsiu su Jūsų įmonei sukurtais pardavimų įrankiais, jų logiką, kaip naudotis ir kaip vystyti toliau. Namų darbai komandos tobulėjimui.
(trukmė: ~2-4h, šie dalykai pristatinėjami kartu)
Individualios treniruotės su Jūsų pardavėjais: šaltas skambutis/skambutis iš užklausos, pirmasis susitikimas, produkto pristatymas, follow-up skambučiai, kova su prieštaravimais.
(trukmė: viena sesija užima ~1val. Pagal poreikį, kiek tokių treniruočių pardavėjams norėsite)
🎓 teorinės pardavimų mokymų dalies turinys 🎓
Pasirengimas
🎓 Skambinančiojo rytas
🎓 Darbo grafiko sudarymas
🎓 Disciplina, motyvacija
🎓 Įmonių atsirinkimas/DB
🎓 Revizija
🎓 Pokalbio scenarijus
🎓 CRM/dokumentavimas
🎓 Įrankiai, reikalingi iki skambinimo
🎓 Įrankiai, reikalingi po skambinimo
žemas startas
🎓 Kontaktų radimas
🎓 SPIN metodika
🎓 Sekretorės barjero apėjimas
🎓 El. laiškų rašymas
🎓 DiSC kliento tipai
🎓 Belbin komandos vaidmenys
🎓 Patirtį turinčių klientų tipai
🎓 SWOT analizė
kalbu su spž
🎓 Kaip kalbėti?
🎓 Klausimai, kontrklausimai, argumentų vertimas klausimais
🎓 „Siųskite el. paštu“ „nedomina“
🎓 Prisistatymas
🎓 Potencialo indentifikavimas
🎓 Vedimas link pardavimo/vizito
🎓 Kaina, kainos pasakymas
🎓 Skambinimas į TOP 1000 įmonių
🎓 Lengvi VS sudėtingi produktai
🎓 Pauzės
bonus
🎓 Klaidos ir kaip jų išvengt
🎓 Šviežiausia pasaulinė statistika
🎓 LT įmonių C-lygio pirkėjų atsakymai
🎓 Skambios frazės
🎓 Gyvi pavyzdžiai iš praktikos
🎓 Aktyvus klausymas
🎓 Veidrodžio efektas
🎓 Klientų „skrodimas“
🎓 Follow-up‘ai
🎓 Keistinos frazės
🎓 Namų darbai

Seminaro įžanga ir greita peržiūra
Privalumai
-
mobilumas
Mokymus galima peržiūrėti iš bet kurios pasaulio vietos kur yra internetas. Galimybė pasikelti kompetenciją ne darbo metu.
-
informacijos perteikimas
Seminaro turinys konstruktyvus, o pateikimas dinamiškas ir įdomus. Galimybė susistabdyti ir peržiūrėti aktualias vietas.
-
individualus treniravimas
Asmeninės simuliacijos parduodant Jūsų produktą tuose etapuose ir situacijose, su kuriais susiduriate realybėje.
